Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@universalsweets.nl of te bellen naar 085 060 9000.
Wij doen ons uiterste best om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk te beantwoorden.
Mocht het langer duren, dan brengen we je hiervan uiteraard op de hoogte.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit platform vind je op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je jouw klacht via dit ODR-platform van de Europese Unie indienen.
Contactgegevens:
UniversalSweets V.O.F.
Scholtensoven 23K
7621 HA Borne
Nederland
E-mail: hallo@universalsweets.nl
Telefoon: 085 060 9000